home 088 - 54 375 00

Ondernemers
in bedrijf

aanmelden lidmaatschap

Kelly Schotborgh

Hart van Holland

Hart van Holland & Kelly Schotborgh: Verwachtingen overtreffen
Hart van Holland is dé vernieuwde eventlocatie voor iedere bijeenkomst. Van vergaderingen tot beurzen en van feesten tot spectaculaire productpresentaties. Hart van Holland is meer dan een locatie. Dit indrukwekkende complex in Nijkerk, onder de rook van Amersfoort, biedt alles om het evenement compleet te maken. Hart van Holland heeft eigen hotelfaciliteiten: 110 comfortabele kamers op het eigen terrein.

Verwachtingen overtreffen
Kelly Schotborgh is de gedreven en enthousiaste salesmanager van Hart van Holland. ‘Ik zit bij heel veel verschillende ondernemers aan tafel. Ik ben oprecht nieuwsgierig naar hun verhaal, naar wat hen drijft. Daar krijg ik veel energie van en het motiveert mij om mee te denken en om verwachtingen te overtreffen!’
‘Ik ben altijd via mijn netwerk in nieuwe uitdagingen gerold. Daar ben ik trots op – want dat zegt iets over het vertrouwen dat mensen in mij hebben. Ze bevelen mij aan, en dat zegt veel positiefs over mijn reputatie.’

Out of the box
Kelly heeft altijd in de horeca gewerkt. ‘Het is me met de paplepel ingegoten. Ik heb ook wel buiten de horeca gewerkt, maar dit werkveld blijft me toch trekken. De saleskant vind ik enorm uitdagend. De uitdaging waar ik van geniet is het samen met de klant uitdenken van complexe dingen, samen bedenken hoe de klant zijn of haar doel bereikt met een event. Ik bied dan net een beetje extra. Ik weet dat er vaak meer mogelijk is dan mensen denken. Dat is ‘out of the box’ denken!’

De boer op
Hart van Holland organiseert congressen, events en feesten voor grote ondernemingen, maar ook voor particulieren. ‘De boer op gaan’, de klant ontmoeten, dat is altijd onderdeel van de ideale werkdag van Kelly. ‘Ik kom de offerte altijd even langsbrengen, met een leuke give-away. We zijn nu bezig met ‘smaakmakers van het Hart’: eigen limoncello, caramelwodka en palingolie. Dit wordt een lijn die we aanpassen op basis van het seizoen of de gelegenheid. Heel leuk om dat mee te nemen voor een potentiële klant, en van het langsbrengen van de offerte een aandachtsmomentje te maken.’

Luisteren
Goed luisteren naar de klant is belangrijk, om zijn of haar verwachting te kunnen overtreffen en om vertrouwen op te bouwen en daar klanten mee te binden. Kelly is ervan overtuigd dat ook het luisteren naar personeel van groot belang is. ‘Ik bewonder bedrijven die in staat zijn om hun personeel gelukkig te maken – een bedrijf als KPMG bijvoorbeeld. Een onderneming die alles uit de kast haalt om het personeel blij te maken.’
Dat is ook haar tip voor ondernemers: ‘Luister naar je personeel! Je neemt je mensen niet alleen aan om productie te draaien. Je medewerkers nemen hun eigen ideeën en kracht mee – maak daar gebruik van!’

vorige pagina

Andere interviews...

Actief in de regio's